Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení efektivity služeb a servisu pomocí ICT pro firmu Rockfon
Kolman, Vlastimil ; Sojka, Erich (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá porovnáním jednotlivých konkurenčních produktů oproti produktům firmy Rockfon. Bylo použito programování ve VBA – visual basic for applications. Naprogramovaná aplikace by měla pomoci především architektům, projektantům, ale i prodejcům a realizačním firmám k lepšímu navržení, posouzení, prodeji a realizaci.
Uplatnění neuromarketingu při vyhodnocování chování spotřebitelů
Doležel, Libor ; MBA, Michael Hanzelka, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat pomocí metody měření reakčních časů postoje spotřebitelů ke značkám, a to pomocí implicitního asociačního testu, který je neuromarketingovým nástrojem. V teoretické části jsou rozvedeny jednotlivé metody a techniky používané v neuromarketingu, rovněž jeho etická problematika a pojednává se zde i o značce. Analytická část je zaměřena na analýzu získaných dat respondentů. V návrhové části se pojednává o možné změně postojů spotřebitelů ke značkám.
How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
Su, Wenkai
S neustálým pokrokem ekonomické globalizace se čínským spotřebitelům nabízí stále rozmanitější možnosti výběru při nákupu. Tato práce si klade za cíl prostudovat, jak čínské značky sportovního oblečení a sportovního vybavení využívají etnocentrismus k přilákání mladých čínských spotřebitelů. Účelem je navrhnout doporučení k dalšímu posílení konkurenceschopnosti trhu. Práce zkoumá dopad spotřebitelského etnocentrismu na nákupní záměry u sportovního oblečení a vybavení, především s ohledem na přímé efekty, zprostředkující efekty a zmírňující efekty, a v konečném důsledku vytváří koncepční model. V následné empirické studii práce využívá data z online dotazníkových šetření (n = 302), využívá SPSS pro regresní analýzu a zkoumá navržené hypotézy. Výsledky naznačují, že aplikace etnocentrismu v marketingu čínských značek sportovního oblečení a sportovního vybavení může být zdrojem konkurenční výhody.
Projekty na podporu kultury z hlediska kategorie symbolického kapitálu (na materiálu projektu na podporu městské kultury BU2R - projekt Budvaru)
KOŠAŘOVÁ, Markéta
Tato práce se věnuje tématu pronikání obchodních značek do sféry kulturní a umělecké produkce na případu BU2R, projektu pivovaru Budějovický Budvar na podporu nemainstreamové kultury, jenž fungoval mezi lety 2007 a 2018. BU2R byl marketingovou platformou, jejímž úkolem bylo propagovat značku Budweiser Budvar na poli alternativní a nezávislé kultury se zaměřením na městské prostředí a subkultury. Práce analyzuje strategie, jež tato platforma využívá pro začlenění se do zacílené oblasti kultury a popisuje projekty, které BU2R podporoval a na kterých spolupracoval. Principy jejího fungování jsou interpretovány mimo jiné na základě teorie moderního mýtu sémiologa Rolanda Barthese a teorie kulturního společenského pole sociologa Pierra Bourdieu. Práce blíže představuje detaily této taktiky, jejíž úspěšnost tkví především v tom, že ze sponzorovaných projektů vytváří vlastní obsah, samotný materiál reklamní kampaně, přičemž autoři daných kulturních a uměleckých projektů si obvykle tohoto principu nejsou vědomi a ne zcela záměrně se pak podílejí na tvorbě této kampaně.
Analýza product placementu ve filmu - James Bond
Bartalová, Jana ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce s názvem "Analýza product placementu ve filmu: James Bond" je především kvantitativní a kvalitativní obsahovou analýzou pěti filmů, konkrétně těch, kterých je součástí jako agent 007 Daniel Craig. Vzhledem k jeho oznámení o konci, v této nejdelší a nejúspěšnější filmové sérii v historii, jsem se rozhodla provést souhrnnou analýzu product placementu, jelikož ten je pro tento film velmi zásadním a jedním z nejvýraznějších, pokud se řekne product placement ve filmové tvorbě. Jedná se tedy konkrétně o analýzu filmů Casino Royale, Quantum of Solace, Skyfall, Spectre a Není čas zemřít. První část je věnována product placementu jako takovému, jeho definici, historii, typům, výhodám a nevýhodám či regulaci. Druhá část obsahuje informace o zrození Jamese Bonda, o jeho autorovi Ianu Flemingovi, předchůdcích ve filmové sérii a stylu agenta 007. Třetí část je věnována jednotlivým filmům, obsahuje jména tvůrců a obsazení, obsah filmu, zajímavosti a značky, které se ve filmu objevují. Čtvrtá část je kvantitativní analýzou, která se věnuje zobrazování product placementu v ději filmu, obsahuje informace o tom, která značka či odvětví se objevuje nejčastěji či jaká je celková minutáž, kdy byl k vidění product placement na obrazovce. Pátá část je kvalitativní analýzou, která byla provedena...
Vliv značek na módní a lifestyle blogy
Cirhanová, Jiřina ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje módním a lifestylovým blogům a vlivu oděvních značek a médii propagovaného ideálu krásy na ně. Cílem práce je zjistit, jaký druh značek převažuje u oblíbených bloggerů a zda u nich převažuje určitý typ vzhledu. Toto je zkoumáno za pomocí kvantitativní obrazové analýzy po vzoru Gillian Rose a po vzoru výzkumu Catherine Lutz a Jane Collins na fotkách pocházejících z webových stránek, kde se bloggeři sdružují a kde jsou hierarchizováni: Lookbook, Chictopia a Bloglovin'. Bloggeři jsou totiž názorovými vůdci v rámci komunity svého blogu a marketingovým oddělením se vyplatí spolupracovat s bloggerem, který své publikum dokáže efektivně oslovit. Značky hrají v životě některých lidí důležitou roli, protože podle nich vypovídají o charakteru svého uživatele. V současnosti ve světě vládne eurocentrický ideál krásy a ideál štíhlosti, který je, zejména ženám, vnucován skrze média. Štíhlost je v reklamách spojována s atraktivitou a úspěšností, což je přenášeno i do reálného života lidí. Ze závěrů této diplomové práce vyplývá, že mezi úspěšnými bloggery jsou nejčastěji štíhlé osoby, europoidní rasy a nejčastěji jde o ženy. V příspěvcích s osobním stylem bloggerů, se nejčastěji vyskytovaly oděvní řetězce, ale bylo možné se setkat i s několika luxusními značkami. Klíčová slova Módní...
Didaktická analýza tématu mezinárodní marketing a značky
Hnyková, Andrea ; Langer, Tomáš (vedoucí práce) ; Králová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výukou marketingu na středních ekonomicky zaměřených školách, konkrétně tématem mezinárodního marketingu a značek. První část práce obsahuje význam a zařazení učiva do studijních programů. Další teoreticky pojatá část se zabývá didaktickými aspekty a prostředky používanými k výuce výše zmíněných témat. Jelikož cílem práce je vytvoření případové studie spojující dvě výše zmíněná témata, je tato metoda rozebrána ve třetí kapitole a samotný návrh výukové případové studie konkrétní značky IKEA je zpracován, včetně řešení a metodických pokynů pro zadavatele, v poslední páté kapitole. Čtvrtá kapitola se zabývá věcným rozborem daného učiva včetně hodnocení učebnic používaných pro výuku předmětů zabývajících se marketingem na středních školách.
YouTubeři a jejich vliv na hodnoty a vývoj mladistvých v České republice
Dvořák, Marek ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Diplomová práce ,,YouTubeři a jejich vliv na hodnoty a vývoj mladistvých v České republice" má za cíl zjistit vliv internetových tvůrců portálu YouTube, tedy YouTuberů, na vývoj mladistvých, a to v jak rovině sociální, tak vzdělávací. YouTube je fenoménem současné mladé generace, která tráví na sociálních sítích daleko více času než u televize nebo tiskovin, proto je vliv tohoto média na mladé lidi nesmírný. YouTubeři se během velmi krátké doby, přibližně pěti let, stali idoly dospívajících a ovlivňují jejich hodnoty, způsob vyjadřování, oblékání nebo názory na dění kolem sebe. Přesto je tento fenomén mnoha dospělým lidem neznámý nebo přinejmenším nepochopený, proto je jedním z cílů této práci fenomén YouTuberů osvětlit. Práce se zaměřuje na analýzu české YouTube scény, na její tvorbu a obsah. První část práce je věnována vymezení pojmů důležitých pro dospívání a teoretických východisek pro utváření hodnot a socializaci. Ve své druhé části se práce věnuje rozboru portálu YouTube jako vlivného média v sociokulturním prostředí mladistvého, kam YouTubeři umísťují svoji tvorbu. Tato část se zaobírá zejména charakterizováním YouTuberů, jejich obsahu a možného vlivu na mladistvé. Cílem empirické části práce je poté pomocí kvalitativních a kvantitativních metod výzkumného šetření zjistit, kam až může...
Marketingový výzkum hodnoty značky Nike u vrcholových a profesionálních atletů
Procházková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike u vrcholových a profesionálních atletů Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí o značce Nike mají vrcholoví a profesionální atleti v České republice. Marketingový výzkum bude proveden dotazníkovým šetřením. Nedílnou součástí je i zjištění vztahu atletů ke značce, asociace s ní spojené, hodnocení produktů značky Nike či postavení na konkurenčním poli sportovních značek. Metody: Praktická část bakalářské práce, tedy marketingový výzkum byla provedena formou písemného dotazování, jehož výsledky byly doplněny o informace z osobních rozhovorů. Kombinace těchto dvou metod dotazování byla zvolena pro svůj doplňující charakter a kvalitnější získání informací. Osobní dotazování pomohla z otázek orientujících se pouze na otázky "co" odpovědět " proč". Výsledky: Výsledky výzkumu budou použity nejen pro samotné vyhodnocení značky, ale i k tvorbě doporučení pro značku. V praktické části jsou výsledky popsány a graficky znázorněny. Dílčí využití výzkumu spočívá v případné vědecké publikační činnosti či využití českých atletů v rámci marketingové komunikace. Produkty značky Nike byly celkově hodnoceny jako designově propracované, originální, kvalitní, ale dražší. Portfolio dostupných produktů bylo hodnoceno spíše negativně. Klíčová slova:...
Vliv značek na módní a lifestyle blogy
Cirhanová, Jiřina ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje módním a lifestylovým blogům a vlivu oděvních značek a médii propagovaného ideálu krásy na ně. Cílem práce je zjistit, jaký druh značek převažuje u oblíbených bloggerů a zda u nich převažuje určitý typ vzhledu. Toto je zkoumáno za pomocí kvantitativní obrazové analýzy po vzoru Gillian Rose a po vzoru výzkumu Catherine Lutz a Jane Collins na fotkách pocházejících z webových stránek, kde se bloggeři sdružují a kde jsou hierarchizováni: Lookbook, Chictopia a Bloglovin'. Bloggeři jsou totiž názorovými vůdci v rámci komunity svého blogu a marketingovým oddělením se vyplatí spolupracovat s bloggerem, který své publikum dokáže efektivně oslovit. Značky hrají v životě některých lidí důležitou roli, protože podle nich vypovídají o charakteru svého uživatele. V současnosti ve světě vládne eurocentrický ideál krásy a ideál štíhlosti, který je, zejména ženám, vnucován skrze média. Štíhlost je v reklamách spojována s atraktivitou a úspěšností, což je přenášeno i do reálného života lidí. Ze závěrů této diplomové práce vyplývá, že mezi úspěšnými bloggery jsou nejčastěji štíhlé osoby, europoidní rasy a nejčastěji jde o ženy. V příspěvcích s osobním stylem bloggerů, se nejčastěji vyskytovaly oděvní řetězce, ale bylo možné se setkat i s několika luxusními značkami. Klíčová slova Módní...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.